wtorek, 11 stycznia 2011

Szkoda OC cd...światełko w tunelu ?


Dzisiejszy dzień był dla mnie bardzo miłym zaskoczeniem...

Zadzwonił do mnie osobiście pan likwidator (z Katowic), który zajmuje się tą sprawą i zapytał "w czym może pomóc abym mógł szybko wykonać naprawę.......?" 

..................................
..................................

Porozmawialiśmy chwilę - pan przekazał, iż wyjaśnił już sprawę zduplikowanych zgłoszeń, ja przekazałem, iż chciałbym jak najszybciej wykonać naprawę w serwisie i zapewne potrzebne jest wykonanie jakiejś "komunikacji" ze strony ubezpieczyciela.
Przy okazji okazało się, iż nie dotarło (?) do Katowic oświadczenie sprawcy (które przekazywałem w Warszawie). Ponieważ byłem akurat w pracy więc umówiliśmy się, że podeślę raz jeszcze oświadczenie a pan likwidator wystosuje odpowiednią "komunikację".

Czym prędzej udałem się do komputera i przesłałem oświadczenie wraz z namiarami adresowymi na serwis naprawy i na osobę kontaktową w tym serwisie.

Po chwili otrzymałem maila z informacją, iż "...GENERALI TU S.A., na podstawie oświadczenia złożonego przez sprawcę, potwierdza przyjęcie odpowiedzialności za przedmiotową szkodę....podstawą rozliczenia szkody będzie faktura za naprawę...Dlatego proszę...o przesłanie...kosztorysu przedwykonawczego celem weryfikacji i zatwierdzenia kosztów naprawy...."


Jutro rano jadę do zakładu naprawczego....

Nie chwalmy jeszcze dnia przed zachodem, ale....dzisiejszy dzień zaliczam do udanych ;-)

W końcu jakieś światełko w tunelu........

5 komentarzy:

Nieźli Agenci Odszkodowania pisze...

Zawalczymy o należne Ci odszkodowania jak nikt inny. Miałeś wypadek lub kolizję? Pomagamy poszkodowanym już od 12 lat! Odszkodowania Nieźli Agenci. Odszkodowania | Szkody Rzeczowe | Szkody Osobowe | Auto Zastępcze | Wypadki Śmiertelne | Szkoda z oc sprawcy

porady.direct pisze...

Trzeba wiedzieć, że odszkodowania z oc sprawcy są bardzo często zaniżone. Na portalu o odszkodowaniach https://www.helpfind.pl/ podawają, że aż 99% kosztorysów napraw jakie analizowali wykazało zaniżone odszkodowanie wypłacane przez zakład ubezpieczeń.

Adrian Moczyński pisze...

Szkody się zdarzają i jest to całkiem naturalne jeżeli dużo jeździmy samochodem. Dlatego ja nie rozumiem jeżeli ktoś nie ma wykupionego ubezpieczenia OC, ponieważ jest ono niezbędne. Tym bardziej, ze faktycznie można znaleźć tanie ubezpieczenie https://kioskpolis.pl/jak-znalezc-najtansze-ubezpieczenie-oc/ dzięki któremu będziemy się legalnie poruszali po drogach.

Marta Wiśniewska pisze...

Ja jeszcze nigdy nie miałam szkody jeśli chodzi o samo prowadzenie samochodu więc na dobrą sprawę nie wiem jak wyglądają całe procedury. Samo ubezpieczenie OC wykupuję poprzez kalkulator https://cuk.pl/samochod/kalkulator_oc_i_ac bo to jest moim zdaniem najlepsza opcja.

Dominika Starańska pisze...

Faktycznie takie rzeczy się zdarzają i ja jestem zdania, że należy najlepiej mieć holowanie w umowie ubezpieczenia. Ja już korzystałam z usług pomocy drogowej http://pomoc-drogowa.katowice.pl/ i na całe szczęście wszystko wyszło tak jak należy.