wtorek, 11 stycznia 2011

Szkoda OC cd...światełko w tunelu ?


Dzisiejszy dzień był dla mnie bardzo miłym zaskoczeniem...

Zadzwonił do mnie osobiście pan likwidator (z Katowic), który zajmuje się tą sprawą i zapytał "w czym może pomóc abym mógł szybko wykonać naprawę.......?" 

..................................
..................................

Porozmawialiśmy chwilę - pan przekazał, iż wyjaśnił już sprawę zduplikowanych zgłoszeń, ja przekazałem, iż chciałbym jak najszybciej wykonać naprawę w serwisie i zapewne potrzebne jest wykonanie jakiejś "komunikacji" ze strony ubezpieczyciela.
Przy okazji okazało się, iż nie dotarło (?) do Katowic oświadczenie sprawcy (które przekazywałem w Warszawie). Ponieważ byłem akurat w pracy więc umówiliśmy się, że podeślę raz jeszcze oświadczenie a pan likwidator wystosuje odpowiednią "komunikację".

Czym prędzej udałem się do komputera i przesłałem oświadczenie wraz z namiarami adresowymi na serwis naprawy i na osobę kontaktową w tym serwisie.

Po chwili otrzymałem maila z informacją, iż "...GENERALI TU S.A., na podstawie oświadczenia złożonego przez sprawcę, potwierdza przyjęcie odpowiedzialności za przedmiotową szkodę....podstawą rozliczenia szkody będzie faktura za naprawę...Dlatego proszę...o przesłanie...kosztorysu przedwykonawczego celem weryfikacji i zatwierdzenia kosztów naprawy...."


Jutro rano jadę do zakładu naprawczego....

Nie chwalmy jeszcze dnia przed zachodem, ale....dzisiejszy dzień zaliczam do udanych ;-)

W końcu jakieś światełko w tunelu........

Brak komentarzy: